Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ty boty si stejně nekoupí

myslela si prodavačka, když jsem v jednom nejmenovaném obchodě s ne právě levnou obuví požádala o své číslo.

Už na můj požadavek se tvářila divně a opáčila, že tuto velikost asi nemají. Přesto jí to nedalo a zašla do skladu. Po chvíli vyšla s krabicí krásných lodiček s pepito designem.

Vzala jsem si krabici a odkráčela zkoušet. Říkala jsem si že jsou krásné, cena už ale méně. Přesto, sleva (oblíbená kratochvíle) a vzhled lodiček mě skutečně lákalo.

Zkusila jsem si jednu. Hmmm vypadá to že mi je. Obula jsem si tedy i druhou a i ta mi byla. Netlačily ani jsem z nich nevypadávala. Pravda, jakožto nositel nízkých bot jsem z podpatku dostala malou „závrať“ ale pár kroků jsem udělala. Byly pohodlné. Pohodlné tak, že i cena mi najednou začala být malinko sympatická.

Druhá prodavačka se mě zeptala, co na ně říkám. „No co bych říkala, jsou skvělé“ myslela jsem si. Před prodavačkou jsem malinko zavtipkovala o závrati a paní se rozesmála.

Po pár chvílích procházení se a testování jsem se rozhodla. „Beru je“, řekla jsem směrem k oběma prodavačkám.

Od jedné znich jsem uslyšela „nevěřila jsem, že si je koupíte“.

Upřímně, kdyby nebyly tak krásné a hlavně mi skvěle nepadly, asi bych se sebrala a odešla, s tím že si mé peníze nezaslouží.

Já však od radosti, že si splním svůj „obuvnický“ sen paní odvětila „neměla byste podceňovat zákazníky“ a zaplatila cenu, za kterou bych měla v jiném obchodě lodičky minimálně dvoje.

Při cestě domů jsem si vzpomněla na několik historek, kdy skutečně bohatí lidé chodí v ošoupaných džínách a igelitkou v ruce. Takovému zákazníkovi by možná zmíněná prodavačka rovnou sdělila, že na tyhle boty nemá a tak mu je ani nedá vyzkoušet?

Je to škoda, protože i když šaty dělají člověka, není nikdy jistota, že ten co vypadá jako z časopisu je opravdu ten, za koho ho máme. A „obejda“ třeba nemá právě svůj den nebo se prostě nevypravil na nákupy v nepohodlném obleku (u žen v kostýmu).

 

Hezký den

 

Nikol

Autor: Nikol Syrovátková | úterý 23.9.2014 9:25 | karma článku: 23,37 | přečteno: 1479x
  • Další články autora

Nikol Syrovátková

Plnit si sny – New York

Každý máme sny. Některé si uskutečníme hned, některé nikdy a některé jsou „na někdy“. Takovým mým snem „na někdy“ bylo vidět a zažít New York. Říká se, že kdo tam byl, buď si ho zamiluje, nebo ho nenávidí. Jsem první případ.

11.2.2019 v 7:30 | Karma: 22,52 | Přečteno: 618x | Diskuse| Společnost

Nikol Syrovátková

Jsi v exekuci a chceš práci? Smůla!

Firmy, které nabízejí brigády, nechtějí zaměstnat lidi s exekucemi. Často je to však pro ně jeden z mála příjmů, jak si trošku polepšit v tom jejich „srabu“ ať zaviněným nebo nezaviněným.

19.9.2016 v 9:18 | Karma: 25,83 | Přečteno: 714x | Diskuse| Společnost

Nikol Syrovátková

Taková (ne)obyčejná cesta tramvají

Ještě dnes na to musím myslet. Včerejší cesta tramvají domů okolo 15. hodiny se totiž změnila v malý psychicko-fyzický horor a nejen pro mě.

7.9.2016 v 15:42 | Karma: 22,16 | Přečteno: 1139x | Diskuse| Společnost

Nikol Syrovátková

FN Motol – dobrá, ale asociální

Dodnes jsem netušila, že existuje nadační fond Klíček. Nikdo z mých dětných ani dětských přátel ho nemusel využít. Možná ani spoustu z vás nebo vašich přátel. Přesto mě překvapila zpráva, že ředitel FN Motol tzv. Kulich rozhodl,

3.5.2016 v 11:45 | Karma: 37,24 | Přečteno: 4200x | Diskuse| Společnost

Nikol Syrovátková

S dobrou zkušeností jdi někam!

Člověk dnes a denně zažívá nějakou zkušenost. Špatnou, dobrou nebo neutrální. Ať se jedná o služby všeho druhu, nebo jednání se státní správou a mnoho dalších.

22.4.2016 v 19:27 | Karma: 19,40 | Přečteno: 2430x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 17:22

Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:18

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

V nahrávkách si stěžoval na bankovky. Bystroně z AfD potápí důkazy

24. dubna 2024  16:53

Nové důkazy v kauze německého politika strany Alternativa pro Německo Petra Bystroně potvrzují...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.