Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milá dámo, to je karma!

Pokud chceme změnu, je potřeba volit toho, kdo ji otevřeně nabízí.

Sedět na zadku v tomhle úpadku, to není budoucnost zejména pro vás mladé.

Pokud nebude dobrý, příště končí.

Dejme Tomio Okamurovi šanci. ![>-]!!

4 1
možnosti
Foto

Rozdíl mezi Homolkou a p.Mitrofanovem je mnohem menší, než si je schopen pan Mitrofanov připustit.

4 0
možnosti
JR

J87a32r80a 76R31a97n27k

11. 12. 2012 17:17

Ecce homo Okamura......prezidentskemu kandidatovi chybi predevsim "bushido";-)

2 1
možnosti
PK

Chybí mi, dřív se to nazývalo - konstruktivní kritika - pana Okamury. Dělá to netakticky, ale řadu názorů má dobrých a začal být nebezpečný. To co ale předvádí levicový Mitrofanov je vlastně obhajoba stávajícího stavu. A tak se sešup republiky svádí na Brusel, krizi a komunisty. Což stávající politické strany (včetně "revoluční" KSČM) něco chtějí změnit? Co je podstata sloučení ministerstev? Jen mocenský boj, nic víc.  Jinak článek je velmi dobrý.

4 1
možnosti
ZB

Proč si pořád lidé myslí, že  ti nový co přijdou do politiky prostě musí být lepší než co už tam jsou...John vzbudil podobné nadšení svým populismem jako Okamura, spousta lidí z  něho bylo nadšených...a dnes??

4 0
možnosti
Foto

Lidé si to nemyslí, jen ještě možná kupodivu stále neztratili naději. Chtěla jsem napsat že John nebyl nic než figurka na šachovnici pana Bárty, ale teď jsem si všimla vašeho příjmení ;-D.

2 1
možnosti
AN

Jestli si toho okamuru neprosadíš,tak seš u mně mrtvej homolka.;-D

Jo ,okamura není můj favorit,budu volit zemana,nicméně je to chyrej a sympatickej chlap.  zdraví homolka2:-)

2 1
možnosti
PH

Nevím proč, ale mám slabost pro vaše příjmení.

2 0
možnosti
Foto

Díky :-). Upřímně, já moc ne. Možná ho brzy změním ;-)

1 0
možnosti
BS

Jediná námitka: čtěte raději Mitrofanova dál. Od lidí, se kterými nesouhlasí, se člověk nejvíc poučí.

2 2
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.