Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Možná jste si neuvědomila ten paradox, ale tyhle bulvární nuly jako je Ornela živí právě to, když o nich ostatní píší články jako jste to právě udělala vy. :-)

3 0
možnosti
JK

Jak řekl polní kurát Otto Katz: "Již staří Římané se nechávali obveselovat zrůdami..."

10 0
možnosti
Foto

Teda Jardo, jak Vás tu tak delší dobu pozoruji, jste dost drsnej ;-)

4 2
možnosti
Foto

Vivat Tarantino! R^. Předevčírem jsem byla na jeho Nespoutaném Djangovi a za mě R^R^R^ ... bomba ;-)

4 1
možnosti
Foto

Tak Django ten je třída. Taky se mi to moc líbilo R^

3 1
možnosti
SW

Pokud Quentin ve Francii, tak jedine Quentin z Montargis!

:-P

3 0
možnosti
BM

Já jsem asi zcela mimo: Nevím kdo je Ornela, nevím kdo je Quetin.......

3 0
možnosti
EA

E66v55a 87A68d72a61m36o84v97a

21. 3. 2013 15:01

:-) Nu což, bude kamarádit s Marcusem Fotbalistou :-) Naše zlatá mládež. A snad nedopadnou jako Arťa ;-(

4 0
možnosti
SW

Marcus Repka a Quentin Kokta....urcite z nich budou slavni lide...

6 0
možnosti
Foto

M61i19l86a19n 28K11a66s61l

21. 3. 2013 14:34

Google není iDnes. Tam mají jiná kritéria :-/

2 1
možnosti
EH

Měli by zavést zákon, který by umožnil dítěti se nechat přejmenovat, pokud má exotické jméno a působí mu problémy. Děti jsou kruté a každá záminka k posmívání je dobrá.

4 4
možnosti
Foto

Já se bohužel domnívám, že pokud bude mít potomek paní Ornelly problémy s výsměchem jen kvůi svému jménu, tak si bude ještě moci blahopřát...

6 4
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.