Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Jo tak tohle to je...! R^

Minulý měsíc jsem si kupovala dvoje botky - tvářilo se to jako zimní kotníčková obuv, i když to zjevně bylo "papundeklový". Nevadilo mi to - stály tři stovky a stejně měly tak šíleně vysoký podpatek, že jsem je ještě před zaplacením odsoudila k pouhému přeběhnutí z auta do báru, kde se budou v sedě krásně vyjímat ;-) ale překvapila mě prodavačka, která mě upozorňovala, že je to právě tahle Módní obuv. Vůbec jsem ji nepochopila, pochválila jsem ji, že mají aktuální modely a drží krok s trendy ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
EN

3 500,- za boty ? Víte, jaká je jejich výrobní cena ? Buď by museli být ze vzácné kůže, nebo pozlacené. Už ze zásady nepodporuju předražené výrobky.

1 2
možnosti
DP

A to jste nevidela tu hruzu, co prodavaji v Australii pod nazvem boty... naposled, kdyz jsem potrebovala boty na chozeni (nachodim toho opravdu hodne, pesky, ve vselijakem pocasi), prosla jsem asi 10 obchodu, nez jsem narazila na kozene prosite boty. Ceny jsou tady silene a ta kvalita se da srovnat leda s vietnamskou trznici. Detskou obuv nevyjimaje. V Cechach mate aspon par znacek, ktere jsou opravdu kvalitni a da se v nich chodit, I kdyz nejsou tak modni...

1 0
možnosti

To znám!

Moje matka si ještě v komunitické éře koupila krásné botičky. Druhý den si je vzala do kostela a cestou se jí boty rozpadly. Pršelo. Prý tyto krásné módní botičky nebyly do vlhkého počasí... Strýc si z ní dělal legraci, že si koupila boty do rakve. Ale koupila si je tehdy u komunistického "Bati" na Václavském náměstí v Praze.

:-)

1 0
možnosti
Foto

"s nohama jako by byli po bitvě." Rv

0 0
možnosti
MD

Technickou hodnotu pouziji na svoji holku, umelecky dojem si necham pro sebe. Karma.

1 0
možnosti
Foto

není to dlouho, co se to začalo objevovat pomalu u každého páru ženských bot v Deichman bo jak se to píše :)

2 0
možnosti
ŠM

a co shoda podmětu s přísudkem????????

1 4
možnosti
Foto

Pardon, ztrestám korektora ;-)

5 1
možnosti
EA

E75v33a 85A24d19a42m51o87v63a

22. 4. 2013 15:31

:-) Tak, tak. Jsou vyrobeny jen jako vějička k hrám milostným. Ještě latexové bodýčko a účel byl splněn R^ Pro pobíhání po ulici postačí tenisky nebo méně estetické lodičky :-)

6 1
možnosti
MK

Ty boty samozřejmě můžou být kvalitnější, jenom prodejci se naučil lepit tuto nálepku téměř na vše, aby mohl případně neuznat reklamaci.

3 0
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.