Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak já jsem tedy nic takového nezaznamenala....čím to může být? Že bych nosila nějaké superhrubé oblečení? Zjistíme....

0 0
možnosti
JS

Ano, naprostý souhlas a i já vysoká kloužu, pokud se nezapřu hodně nohama ... :-) A v autobusech to bude něco,pokud řidič trošku ostře projede zatáčku, nebo zabrzdí .. :-/

0 0
možnosti
JF

J22a25n 84F26r41o87l72í98k

3. 7. 2013 15:43

Je to daň použitému materiálu. Sice hygienicky je na tom dřevo lépe, ale adheze pokulhává. Tvarovat se dřevo také moc nedá, na to je lepší opovrhovaný plast.

0 0
možnosti
PJ

Jak zlatý jsou ty šedý a červený laminátový sedáky z legendárních T3, co?

0 0
možnosti
MP

Vůbec nejsou šeredný. Mně se líbí.

0 0
možnosti
PK

A zkusila jste holou kůži? Nemyslím hned si sundavat kalhoty, nebo vyhrnovat sukni, ale prostě zapřít se dlaní....;-) Dělám si srandu, já si v MHD prakticky nesedám, ať je povrch sedaček jakýkoliv, jsem vysoká a blbě se mi pak vstává a nikam se nevejdu s nohama, takže stejně pak těm stojícím překážím.  A je fakt, že pokud nejsou ty dřevěné sedáky alespoň malinko tvarované, že to prostě klouže, ať se držíte jakkoliv, tudíž tam bych si sednout ani nezkoušela, to bych samým držením se a sledováním provozu, abych se nesesula byla asi vyšťavenější, než kdybych šla pěšky :-(

2 0
možnosti
JD

nahodou super nápad....slečna nastoupí, sukni vyhrne až nad pas, pokud má tanga, tak nechá, pokud ne, sundá i prádlo

4 0
možnosti
JD

Nikol .. doporučují se oblečky s reflexními pásy na večer a noc, tak holt na jízdu MHD to bude chtít na zadek protiskluzové...

3 0
možnosti

raději sklouznout občas na zem než si sednout do pročuraného čalounení luxusní sedačky;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.