Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím že byste mohla tuhle fotku s názvem restaurace poslat ČOIce. Ta má na práci se o tohle starat.

Krom ČOIky byste samozřejmě měla udělat i druhé opatření. Nechodit tam.

2 0
možnosti
Foto

Nic není nemožné pane Jane ;-)

1 0
možnosti

V podobném případě poděkuji, ať si ho nechají a jdu jinam. Určitě to nebyla jediná hospoda v okolí

1 0
možnosti

Také jsem řešil nedotočené pivo.Vrátil jsem ho, sice mě pak přinesli celé, ALE DOKAPANÉ.Jak jsem zpovzdálí sledoval co se s pivem děje, tak ten co točil ho dal pod pípu, no a jak dotáčel další piva, tak pípa odkapávala.No a mě to přinesli když to bylo až po čárku.Řekl jsem, že takové pivo nechci a odešel jsem.JENŽE TOTO SI MŮŽETE DOVOLIT V CIZÍ HOSPODĚ.V okolních hospodách bych si to nedovolil, protože s lidmi co čepují pivo se znám a věřím tomu, že by mě pak další pivo něčím "osladili".Tak jak se to dělalo lampasákům na vojně při obědě (řízek upadl na zem, či na něj někdo plivnul apod.).

2 1
možnosti

V případě, že se v jiných hospodách s nimi znáte a rovněž Vám to udělají, tak takové kamarády bych nechtěl

3 0
možnosti

Nejlepší míru jsem vždy dostával v Bavorsku - často jsem jezdil do Kulmbachu ve Francích a na čepované 0,4  Kulmbacher Pils chodil např. do Gasthofu Schorgast v nedalekém Wirsbergu. Cizince se snažíme spíš napálit, tam nebyl žádný rozdíl. Je to sice za jinou cenu než u nás, ale u nás se šidí za jakýchkoli cen. To bylo řečí až to bude soukromé, že si to majitel ohlídá atd. Ba ne, je to v nátuře, někdo by to svedl na komunisty.

2 0
možnosti

A to pivo bylo výborné, samozřejmě jiné než dobré české. Ale dobré moravské víno je také jiné než dobré od Frantíků.

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že jste nenapsala, o jakou hospodu šlo, aspoň bychom my čtenáři věděli kam nechodit.:-)

Kdysi dávno jsem měl papírovou desetikorunu, které chyběl utržený kousek. Nechával jsem si pro tyto příležitosti, a za ta podměrečná piva jsem ji nabízel personálu při placení se slovy "to vaše pivo také nebylo celé." Bývaly z toho občas humorné situace, pamatuji, že jednou mi z toho "káplo" pivo navíc, jako náhrada za ta nedotočená.

2 0
možnosti
Foto

Ta neilustračí fotka je z "té" hospůdky. Kouzlo nechtěného. Ani jsem netušila, že nefotím jen pivo ;-)

2 0
možnosti

..brečíte dobře....ale na špatným hrobě...brečet jste měla v té hospodě.....

3 1
možnosti
Foto

Vždyž uvádím že jsem neměla odvahu. Ale to neznamná že mě to neštve ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.