Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdyby zavedení sKaret předcházelo oznámení MPSV, že doručování důchodů/dávek poštou bude zpoplatněno (bude automaticky strženo poštovné), bylo by kolem sKaret ticho jako v hrobě.

0 0
možnosti
Foto

Já už jsem se k sKartě vyjadřoval mnohokrát a i když se mě (zatím) netýká, resp netýkala, tak jenom jednu poznámku.

Autorka si ryze teoreticky stěžuje, že prodavačka uvidí, že je držitelkou nějakého postižení (mateřství je konečně také postižení, že?).

Já platím skoro zásadně kartou a kartu dávám z ruky jen velmi zřídka, když kupuji nějaké dražší zboží. Jinak se vždy karta strká do "škáročky" bez zásahu prodavačky.

A i ostatní námitky proti sKartě mi připadají velmi zástupné.

1 0
možnosti

J87a68n 43F83r67o81l85í87k

1. 11. 2013 17:15

No Nikol, Vy jste viděla chudáka Krásu na vozíku jak nemohl dosáhnout k bankomatu, ale neviděla jste ho jak zdolává bezbariérové schody na poštu a jak nedosáhne na přepážku se složenkou v ruce. Jinak nás ta legrace bude stát kolem 400 milionů. A doufám, že zajistíte aby můj zaměstnavatel mě dával plat v hotovosti a ne na účet. Myslím, že si také zasloužím v tomto rovnoprávnost s pobírači dávek. Také se mě nelíbí, když moje osobní data má nějaká banka a  kolují volně po netu tu v obchodním rejstříku, jinde zas v katastru nemovitostí.:-P

1 0
možnosti

Psal jsem to ráno, píšu to nyní. Něco na ten způsob, se bude opět v bléízkém časovém horizontu zavádět. A proč? Protože Pošta bude postupně rušit pobočky, takže bude podstatně jednodušší pro toho důchodce si dojet k bankomatu, kterých je již nyní po republice přes 4000. než na pobočku Pošty, kterých má být výhledově 2100. A je to prostě trend, omezit pohyb realných peněz. vše směřuje k dalšímu zvýšení počtu elektronických transakcí.

0 0
možnosti

P23a49v37e16l 86K60r34á98l

1. 11. 2013 15:55

Můj osobní názor. Za pá let se bude vše vracet k ekartě a Vy budete její propagátor. Akorát to stojí několik milionů navíc, protože konzervativci  chtějí vyplácet důcody úpštou aby celá vesnice ppřes doručovatelku věděla kolik berou.

To samé bude u hedikepovaných, ale to problém jejich šéfa pany Krásy ( mimochodem politických turistou) který v sovbě tu zlobu není schopen potlačit.

Tím ovšem netvrdím, že vše bylo v pořádku, ale nebylo toho toplik zlého jak to děláte.

Abych se mohl přesvědčit, které úřady to maminkám nařídily, bylo by dobře aby jste je zvěřejnila. Jinak je to kec , jako když budu něco tvrdit o Vás a bude to z doslechu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.