Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je mi to naprosto jedno, ani jsem na to nikdy nemyslel. Když jdu do servisu, tak mě ani nenapadne myslet na to, jestli mechanik dostal zaplaceno, atd.

0 0
možnosti

Ve Velké Británii je zcela běžné bojkotovat firmy, které v Británii neplatí daně, ačkoliv její infrastrukturu používají.

Nebo které prodávají výrobky, vyrobené díky dětské práci - třeba na jiném konci světa.

U nás má holt všechno trochu zpoždění.

Ale fajn, že už to někoho začalo zajímat. R^

2 0
možnosti
Foto

Neplatit daně je morálně správné.

0 0
možnosti

Otrokářství se pozná podle toho, že dotyčný nemá na výběr. Zde na výběr má, může jít jinam, případně (a v sociálním státě je to dost často využívaná možnost) zůstat nějakou dobu bez zaměstnání. Ono, ty podmínky také většinou nebývají zas až tak nelidské, z hypermarketu mám dávnou osobní zkušenost a tolik jsem se od té doby v práci nenaflákal ;-)

1 1
možnosti

Pokud dostanu kvalitní věc za slušnou cenu - tak mě opravdu nezajímá, kde a jak vznikla a jakým způsobem se ke mně dostala (pokud je to včas) ...toho "chudáka" skladníka taky nezajímá, jaké pracovní problémy mám zase já...nikdo mu nedrží pistoli u hlavy, aby pracoval zrovna tam. Prošla jsem si různými pozicemi jak v roli zaměstnance, tak zaměstnavatele - a věřte, že opravdu hodně stížnosti na to, jak moc musí chudáci zaměstnanci pracovat, má důvod někdy v pohodlnosti, někdy v neshcopnosti či u starších lidí ještě zvyků k doby "práce" za socíku

5 1
možnosti
Foto

Nebyla bych zase tak striktní co se týká těch neoprávněných stížností na to jak moc musí chudáci zaměstnanci pracovat.Jak píši níže, měla jsem možnost několik let poznávat co dnes obnáší práce v obchodním centru. Bylo to fajn v oblasti sebezkušenosti;-D Klidně pět, šest směn o délce 12 hodin po sobě. Pak jeden den volna a potom opět pět a nebo šest dvanáctek. Často problém s proplácením přesčasů, porušováním zákoníku práce co se týká přestávek, neustále na nohou a mezi lidmi, těžká břemena...toto je bohužel v současné době v obchodě a službách na nižších pozicích u větších společností běžné a myslím, že se zde bavíme právě o tomto. Nicméně chápu, že to koncového zákazníka nemusí zajímat. Má člověk svobodnou volbu změnit zaměstnání? Samozřejmě má, ale osobně jsem narazila na některá úskalí. Například máte velmi omezené možnosti ke sjednání pracovního pohovoru do jiné společnosti, pokud to chcete pro jistotu utajit před stávajícím zaměstnavatelem, nemáte moc možností kdy to udělat. Máte omezené možnosti v rozšiřování kvalifikace - opět, nemáte pořádně kdy....prostě je tam pár věcí k diskuzi:)

1 0
možnosti
Foto

Jediným současným otrokářem, který vám u hlavy drží pistoli je STÁT.

4 4
možnosti

On to někdo z těch zaměstnanců dělá nedobrovolně a ten ,,otrokář" mu drží revolver u hlavy?

3 0
možnosti
Foto

Otrokářské podmínky jsou tam, kde jde o obchod a na pozicích, na které není potřeba nějaká specializace docela časté. Nevím, jestli se to vyřeší tím, že se tam přestane nakupovat. Vedení by na to mohlo reagovat ještě větším tlakem na personál:) Sama jsem v tom strávila několik let a každé snížení poptávky bylo dle vedení prostě tím, že "něco děláme my na prodejnách špatně" a byl nějakým způsobem zvednut limit toho, co musíme prodat. Prostě ještě větší tlak bez ohledu na cokoliv. Nemuseli se ničeho obávat, protože tu práci může dělat kdokoliv a není nutné dělat ani žádné přijímací řízení. Tady by pomohlo jediné - aby neměli lidi a za daných podmínek nebyl ochotný nikdo pracovat. Ale to je bohužel utopie.

5 1
možnosti
Foto

Ano, jsem otrokář a nic s tím nenadělám. Ale ani vy ne.

Nemám totiž čas lítat po skladech a ptát se řidičů a dalších na pracovní podmínky, než nakoupím. Techniku kupuji téměř výhradně přes internet a pouze tam, kde mám vlastní nebo převzaté dobré zkušenosti.

Vy to máte jednoduché, podle popisky víte vše, tak se nemusíte nikde ptát. Já tolik nevím.... naštěstí. ;-)

2 0
možnosti

To byste nemohl nakupovat nikde, protože fňukající zaměstnance najdete ve všech skladech.

Dneska zaměstnance nepřeplácí nikdo. U nás dávají šanci lidem po škole, ale ten kdo chce vydělat, jde stejně za pár let jinam. Ve skladu se platí lidi od úkolu, takže kdo umí máknout, vydělá si víc než ten, kdo je pomalý.

2 2
možnosti
Foto

...a skláři nebudou mít co žrát.;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS