Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jmenován byl myslím Albert,tak tam už se skoro bojím chodit - pokaždé konflikt nebo nemilé překvapení( ne,ve mně to není, v jiných krámech se to neděje...nebo vyjímečně).

Ta značka je pro mně připomínkou sámošky z dob minulých...stejně jako fy PaM,brrr

0 0
možnosti
Foto

Zamestnance supermarketu chapu, ze obcas je jim to dve ...

3 0
možnosti

no vida! Tak jsi to dala a hned ve Výběru! ;-)R^

1 0
možnosti

ono se v každém zaměstnání najde někdo,komu je to jedno,či "dvě"..přiznám se,že coby bývalý zaměstnanec jistého hypermarketu jsem už zapomněla na tu makačku bez svačiny ( dát si cigáro?...ani náhodou) a teď občas ve frontě na pokladnu,nebo na šunku cítím,jak stárnu a mrmlám,jak jsou ty prodavačky děsné....no a pak si říkám,že za 55 Kč na hodinu bych to asi taky měla tak trochu na háku;-)

8 0
možnosti
Foto

Ano, máte pravdu. Kritikou se na prodavačkách  nešetří, ale za takové peníze málokdo dělá.

4 0
možnosti

Historka nepříjemná (pro autorku), k té není moc co dodat. Snad jen...

"Mně je to jedno" ;)

5 0
možnosti

Podobně se to dnes hemží i výrazem "eponymní", o tom že bez "o tom" už nedají ani ránu i VŠ profesoři ani nemluvě

1 0
možnosti

Albert neprekvapi, ale ta druha prihoda potesi. Taky mne dokaze vytocit fronta u pokladny a dve kourici prodavacky pred vchodem.

0 4
možnosti

J81i89r82k18a 15K17o40c75h

7. 4. 2014 16:50

prodavacky maji narok na prestavku a je na jejich libovuli, zda ji stravi na zachode, v jidelne nebo si zakouri. nebo podle vas se nesmeji hnout 8 hodin od kasy ? to by zas jeceli vsichni jak jsou ti chudaci sikanovani ze strany vedeni

11 0
možnosti
Foto

Přiznávám...už jsem občas někde nákup nechal ... jsem v obchodech strašně prchlivý :))

3 0
možnosti

I já, Karle, když mě naštvou, zrovna v pátek mi nechtěli vzít natrženou bankovku, přitom jinde mi ji dali, že... ;-)  viz:

Natržená bankovka

Natržená bankovka je vždy běžně poškozená, bez ohledu na délku trhliny nebo to, zda je trhlina slepená lepící páskou.

Fyzická osoba (s výjimkou směnárníka) může přijetí takové bankovky odmítnout. Právnická osoba bankovku přijímá a nevrací do oběhu. Úvěrová instituce provádějící pokladní operace takovou bankovku přijímá a nevrací zpět do oběhu. ... tak jsem popadla bankovku a nechala tam nákup na pultu:-) ve vedlejší obchodě jsem s ní zaplatila bez problémů;-)

3 0
možnosti
Foto

Musela jsem se chvíli smát, ale taky by mě to dojalo.;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Taky se tomu už jenom ;-D ale v tu chvíli ;-O ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.