Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jsem také zažila... Zkoušela jsem si šaty v ne úplně levném obchodě a tak se mi zalíbily, že jsem je musela mít. Padla na to celá výplata ze školy... Ale abych to zkrátila, vylezla jsem z kabinky, jdu ke kase a dáma obsluhující kabinky požadovala, abych jí šaty nechala. Tak říkám, že si je chci koupit, a ona zůstala zírat.;-D

0 0
možnosti
Foto

J17a41n34a 58M51a95j55o25v31á

23. 9. 2014 13:16

Krcma a ať se vám krasne chodíR^

0 0
možnosti

je to tak. Manzel delal ve firme, jejíž majitel se chodil chlubit svým zamestnancum jake si koupil skvele pohodlne boty v sekaci!! A ze se nemel nejhur...

Dobrej blog;-)R^

0 0
možnosti

Podpatky se píší s T, nikoliv podpadky. Protože onu část máte pod patou nikoliv pod padou.

A ,,nositel botů" si taky opravte na ,,nositel bot".

Vypadá to v blogu dost hloupě.

0 0
možnosti
Foto

To je ta Morava ve mě. Díky\ R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.