Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŽA

Máte naprostou pravdu. Také se mi jeví žádoucí přeprava dítek v MHD pouze v případě. že budou opatřena vodítkem  a náhubkem.

1 0
možnosti
JN

Kdysi, když byly naše děti malé, napomenul jsem ve vlaku jednu paní, že tento vagón je pro cestující s dětmi.  Paní na to reagovala ujištěním, že její pejsek na rozdíl od mých dětí má jízdenku.

Od té doby mám pejskaře ještě raději.

0 0
možnosti
MS

Zase jedna, co má místo dítěte psa. Rv:-/

0 0
možnosti
Foto

Mnooo... tak já nevím, Nikol. Asi mám fakt štěstí, ale ani jednou mě žádné dítě nekopalo v MHD a moje děti to taky nedělají. Taky mi tak nějak z logiky věci přijdou důležitější než psi (a to mi v dětství přezdívali psí máma, každého psa v okolí jsem znala jménem a mohla si je hladit i přes plot). Zato je obě během jednoho víkendu ohrozili dva bojoví psi, kteří "nekoušou", "jsou skvěle vychovaní, neboj se", "na vodítku být nemusí, protože poslouchají na slovo". Po prokousnutí nohy mojí dcery z majitele vylezlo, že za to pes nemohl, protože ona se na houpačce moc prudce hýbala. Jo a taky už shodou okolností byli oba majitelé nezávisle na sobě párkrát řešit bitky jejich psů na policii. Nikdy za to nemohl jejich pes. Vždycky byla vina na menším psovi, co přišel moc blízko, nebo dítěti, co se hýbalo moc prudce. Pardon, ale po tomto zážitku mám jasno. Mimochodem, oba tito psi žijou v Praze. A oběma majitelé vodítko nedají, protože "je skvěle vychovaný, ať si dávají vodítko majitelé těch malých blbečků, co mého psa dráždí". Oba majitele znám a jsou to inteligentní lidé. Láska evidentně zaslepuje mozek. Moje dcera se od té doby psů panicky bojí, což mě dost mrzí.

5 0
možnosti
Foto

Zuzi, ale ti tvoji známí ty psiska nebudou dávat na vodítko i když bude vyhláška. Každopádně chápu tvůj postoj. 

A s těma dětma. No to si člověk občas fakt užívá, když jede z Anděla směr Řepy. Já ti nevím, asi nějaké "andělské" dětské konstelace.  

Každopádně jak píše někdo dole. Lidi v parku a na ulicích nadělají mnohem větší bordel než ti psi. A taky nejsme všichni exoti, stejně jako psové ;-)

1 0
možnosti
JS

Na vodítko obojí, protože obojí obtěžuje, je mi nepříjemný stejně tak pes, který ke mě leze, stejně jako dítě.. nejsem zvědavá ani na jedno.

0 0
možnosti
JT

J80i63t50k45a 38T97v78r79d96á

17. 8. 2015 12:38

Nevadí mi volně pobíhající psi,vadí mi volně pobíhající bez náhubku.Bez ohledu na to,zda jde o výstavního vlčáka nebo rozmazleného jorkšíra.Nestojím o otisk zubů na  noze ani od jednoho.Moje děti měly zakázáno si psů všímat,i když majitel tvrdil,že vůbec nekouše.A čím teda žere...? Bohužel mojí dceři se pes buď okamžitě podřídil,nebo šel bez varování po ní.Taky mám psa,i když má to štěstí,že může řádit na vlastní zahradě.Ráda se podívám na zajímavého psa a prohodím pár slov s majitelem,ale nehodlám  nosit jeho  mazlíka na nohavicích.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby bylo poměrově tolik problémů se psy, jako je s lidmi, žili bychom v báječném světě, který by jen tu a tam narušil nějaký narušený jedinec. Opak je pravdou. Potřebujeme stále hledat  někoho jiného, kdo narušuje náš řád, přitom jsme to my sami.

1 0
možnosti
Foto

Kdyby bylo poměrově tolik problémů se psy, jako je s lidmi, žili bychom v báječném světě, který by jen tu a tam narušil nějaký narušený jedinec. Opak je pravdou. Potřebujeme stále hledat  někoho jiného, kdo narušuje náš řád, přitom jsme to my sami.

0 0
možnosti
JN

Milá slečno, přeji vám, abyste si i vy jednou našla chlapa a měla děti. Možná vám potom přestanou být tak protivné. Ale zaručeno to není.

0 0
možnosti
Foto

O můj život rozhodně nemusíte mít obavy Jaroslave :-) Ale děkuji za přání ;-)

0 0
možnosti
MT

V Praze a v celé ČR by se za psa mělo platit ne 1200 ,- Kč ročně, ale měsíčně. A majitele psů těžších 10kg očipovat.

0 3
možnosti
Foto

...a povinné ručení 100 000,- čtvrtletně :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.