Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Příště jeďte Railjetem. Ten taky staví v Třebové a jezdí Graz-Vídeň-Brno-Praha. Je to nová chlouba ČD.

0 0
možnosti
Foto

Asi si na něj hodinu z přestupu počkám. Už jsem měla také tu čest a bylo to celkem fajn.

1 0
možnosti
Foto

Místenku jsem si koupila dvakrát. Prvně jsem daný vlak zaspala (první úlet tohoto typu v mém životě;-D), podruhé svoje místo nenašla, tak jsem si prostě někde sedla. Celkově byla tato cesta takový zážitek, že jsem si akorát celou dobu nadávala, že jsem nejela radši autem. Od mých VŠ let se moc nezměnilo.

0 1
možnosti
Foto

Máte s CD zvláštní vztah...sice Vám v ničem nevyhovují, ale přesto s nimi jezdíte.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, já bych nejezdila, také se to snažím eliminovat na minimum, ale bohužel v tomto případě nemám jinou možnost. Přece kvůli ČD nepřestanu navštěvovat venkov ;-) Chci jen stejnou kvalitu jako ostatní, když platím stejné peníze.

0 0
možnosti

Jediný možný závěr rozumného člověka: "Jančura přestal být mým neoblíbencem".

0 0
možnosti

Tam nestojí dráp co vás nutí sedět na místence do konce své cesty. Můžete si klidně projít vlak a sednout někde jinde. Místenka stejně 15min po odjezdu propadne, tak si tam někdo jiný může sednout. Posilový vagon je sice smůla, ale lepší, když se lidi vejdou a jedou, než kdyby se nevešli. Větší trest to je u Regiojetu v kupé. Dostanete místo (vybrat si můžete, ale co naděláte, když je stejně furt skoro vyprodáno a fotky lidí na sedačkách tam nejsou) a najednou zjistíte, že sedíte s florbalovým týmem, ožralými poláky, hlasitou hudbou nadšenými pankáči apod...a protože to je povinná místenka do kupé a vlak je vyprodaný, tak si můžete maximálně stoupnout do chodbičky a nechat o sebe zakopávat stevardky

3 0
možnosti

Hmmm - takže sice hramadnou dopravou, ale soukromým salóním voze, ne? Nebo jak si představujete, že každého usadí u okénka vedle příjemně švitořících krasavic?

0 0
možnosti

jezdím vlakem mezi matičkou stověžatou a Valašskem dosti často, vagony ČD v expresech jsou čisté a pohodlné, místenku si nekupuji a ještě se mi nestalo ža bych stál

1 0
možnosti
Foto

Já si něco podobného vyzkoušela před týdnem, při návratu z našeho setkání. Někdy je to fakt k pláči. Ještě, že jsem měla při cestě z čeho čerpat:-)R^

1 0
možnosti

jj, znám moc dobře, ale je pravda, že spíše právě z těch 90. let, kdy jsem jezdila na gympl. To jsme v zimě ve vagónu mrzli, protože topení nefungovalo, v létě se dusili, protože nešla otevřít okýnka...

Díky za blog, jsem zase o něco chytřejší ;-)R^

1 0
možnosti

J34i49ř59í 31S49t73r22a98k72a

19. 10. 2015 14:17

To by mne zajímalo v čem jste chytřejší.

Pro mne je novým zjištěním, že nejde koupit u tohoto vlaku místenka na konkrétní místo. I když nevím, jak bych poznal, že zrovna tento vagón je špinavý.

Jinak, generalizovat z jedné cesty pohled na celou organizaci mi nepřijde korektní. 

Ano, najdou se i špinavé vozy, ale co jezdím já, tak v drtivé většině případů (a především na hlavní trati) je vše v pořádku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.