Nikol Syrovátková

Ta ženská neumí vařit

18. 02. 2016 13:09:10
to je tragédie (hrůza, neschopa, dominantní slepice apod.), vidím v diskuzích v reakci na včerejší díl Výměny manželek. Taky jsem se dívala. Pro „pobavení“ publika a rozvíření diskuzí národa asi dobrý.

Ale možná díky mému včerejšímu rozpoložení to prostě nevidím tak jednoznačně.

Dvě rodiny, dva různé světy, dva různé životní styly a naprosto odlišné osudy všech zúčastněných.

Dát ženu, která má jedno dítě v pozdějším věku do rodiny, kde je dětí 7 je podle mě naprosto masochistická záležitost. Ale dobře. Vybraly si to rodiny samy a tak prostě hrály hru.

A teď k tomu vaření.

Osobně vařím občas, nejsem žádný extra přeborník, ale když musím nebo chci tak prostě uvařím. A když se nechce ani mě, ani mému muži, víme kde vaří velice dobře.

Nejsem ani zastáncem tradičních rolí v domácnosti (čímž se asi vysvětluje můj celkový postoj).

Každopádně vyjadřovat se na zúčastněnou paní co „rozvařila párky“ (mimochodem to nebyly párky ale kabanos) se mi zdá poněkud zbytečné. Scény "rytíře domácího pořádku" (jak nazvala Nova v upoutávce přítomného pána) snad nemá ani smysl komentovat. Zvláštní bylo, že se všechno točilo jen kolem vaření. To se v té rodině nic jiného nedělo?

I při bojích všech zastánkyň a i pár zastánců o rovnoprávnost žen u nás, jsou stále zažité „tradiční“ názory na to co ŽENA MUSÍ a měla by a přes to prostě nejede vlak.

Je mi zcela jasné, proč se potom potutelně uculují a uchechtávají ti, kteří si myslí, že i rozdílný plat za stejnou práci, ale podle pohlaví, je prostě v pořádku. Žena přece musí hlavně vařit, uklízet a starat se o teplo domova.

Mimochodem, už pár dnů na mě vyskakuje reklama na jeden e-shop s potravinami a sdělením

„Konečně vývar – kuřecí“ apod.

Tak kde je dámy a pánové problém?

PS: neřeším ostatní průběh celé "show", protože to by bylo fakt na dlouho a na to nemám čas. Dnes totiž asi něco uvařím :))

Autor: Nikol Syrovátková | karma: 20.14 | přečteno: 1878 ×
Poslední články autora