Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

Rekl bych, ze neexistuje cech, ktereho nekdy nevyprodili s neuznanou reklamaci bot...

 Moje posledni zkusenost je u Bati, u ktereho jsem byl opravdu naposled. Bezne nosene boty s rozlomenou podrazkou na obou botach a dalsi defekty, nezpusobitelne beznym nosenim.

Vyuzivam tedy tento prostor, abych pripadne ctenare vyzval k tomu, aby si tam nic nekupovali. Je to moje jedina mozna odplata temto sizunkum.

4 0
možnosti

Normálka. Mě jednou odmítli reklamaci s tím že "podrážka je zašpiněná" (WTF?!). I když závada neměla s podrážkou nic společného.

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé, to jsem vůbec netušila 8-o Témeř se obávám, že moje nové a jediné Prady budou zřejmě jen na přesun do ložnice...

11 1
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.