Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K67a61r82e68l 68V92o38v39e82s 1504258652379

Soudce Roucka je zrejme absolvent Plzenskych prav a tak chrani svou alma mater ;-)) A takovych ctihodnych lidi je zrejme v justici vic !

0/0
6.8.2015 22:03

J16a96n 65H94o47l54í57k 6856931705226

Diplom a titul má být přece dokladem určitých znalostí a schopností. Nevidím tedy důvod proč by jakýkoliv VŠ titul neměl jít získat třeba i za pár hodin nebo dnů, v kterých dotyčný složí potřebné zkoušky, praktika a odevzdá předepsané práce.

Zkoušky i práce by, samozřejmě, měly být zabezpečeny proti podvodům, znevýhodňování nebo naopak zvýhodňování některých uchazečů o vzdělání. Ideálně formou testů, kde testující budou identifikovaní kódy a ne jmény, aby vyučující nevěděli čí práci a čí test vyhodnocují.

Ze zkušenosti vím, že délka studia neřeší vůbec nic. I ve studiu s plnou délkou a denní docházkou je řada zkoušek plněna pomocí korupce nebo častěji dokonce prostituce(!!!) formou sex za zkoušku.

A to nejen na vysokých, ale i dokonce některých středních školách. Ředitelé a rektoři, stejně jako obě strany takových dohod, nemají zájem na tom, aby se cokoliv měnilo nebo aby se o tom mluvilo. Vím minimálně o několika případech z jedné VŠ a o jednom případu z jedné SŠ.

+1/0
6.8.2015 19:39

O82n18d78r64a 35P93e56š61e32k 4738843850397

Upřímně, celá tahle aféra by se vůbec neděla, kdyby se konečně Češi odpoutali od tří kouzelných písmen Mgr/Ing popř. čtyř PhDr apod. Problém totiž je, že i když ti lidé doopravdy poctivě vystudují danou školu, tak to dnes není vůbec žádnou zárukou ničeho, možná jen toho, že daný člověk dokáže snést opravdu hodně. Jistě určité znalosti ten člověk má to mu nemůžeme upřít, ale problém je v tom, že znám spoustu lidí, co mají střední školu a živí se mnohem lépe než ti s tou vysokou. Jak to? No zkrátka jsou lepší, zdatnější a výkonnější než jejich kolegové Ing a k tomu si za dobu jejich 5 let studia nasbírali řádnou řádku zkušeností, které jsou mnohem potřebnější něž nějaké Ing. Kdyby se lidé přijímali na pozice podle zkušeností a podle toho, co to je za člověka, častokrát by narazili na mnohem kvalitnějšího pracovníka, než kterého si většinou vyberou. Kdyby tohle platilo obecně, nikoho nebude zajímat, jestli máte titul...a nikdo si tím pádem tituly nebude kupovat, protože mu to stejně k ničemu nebude...aneb učím se pro život, nikoliv pro školu.

0/0
6.8.2015 15:16

B21o11h26u83m92í86r 21Š82i76m84e67k 3321730884584

Nezáviď jim ten titul. Vystudovat je odvaha, dřina a železné maso místo zadnice!

+1/0
6.8.2015 15:29

O61n25d71r19a 75P87e96š55e19k 4308593280257

To docela věřim, když vidím český VŠ, taky proto nežiju v ČR a mimo to stujduju, takže jim závidím max to, že to mají za sebou. Ten titul je mně dost jedno já to pro něj nedělám. Pro mě je jsou všichni stejní u některých inženýrů je pro mě i popelář víc než oni.

0/−1
6.8.2015 15:33

K30a18r74e83l 33V80o18v17e43s 1564688202779

Je fakt, ze mame mnoho obskurnich soukromych vysokych skol. Snad 60, vice nez ve Velke Britanii. Ale na druhou stranu Schwarzenberg nema ani stredni skolu a vidite kam to dotahl ! :-))

+1/0
6.8.2015 22:26

O35n71d35r11a 78P66e71š82e72k 4728213690247

Jo a pokud to není shoda jmen, tak tady vlastně v prvním odstavci píšete to samé, co já se snažím sdělit.

http://bohumirsimek.blog.idnes.cz/c/471793/o-lekarich.html

A co se medicíny týče, tak tu z toho úplně vynechme, protože tam nemůže říct člověk ani slovo v tomto ohledu. Bez té to prostě nejde.

0/0
6.8.2015 15:40

R29o45s23t29i37s82l66a60v 63C61a64h59a 6573897657771

To ale neznamena, ze budeme tituly posedli. Ptala se mne sestra u lekare, jaky mam titul (doktorka vi, ze jsem absolvent, chodim k ni uz od VS studia). A ja ji rikam: neni to jedno? Budete mne snad s titulem lecit lepe?

+1/0
6.8.2015 15:59

B53o17h38u62m16í77r 29Š30i47m94e58k 3481570574354

Ano, před sto lety bys mluvil jinak. To ještě byla úcta ke vzdělání...

Za komunistů jeden čas komunisti vzali lékařům tituly. Časem si je mohli dokoupit. A tak znám lékaře ve vysoké funkci, který oficiálně na titul neměl právo. Tvůj vztah k titulům je sice moderní a podle všeho i signum doby.

0/0
7.8.2015 18:18
Foto

B11r20o21n20i93s87l96a43v 49G81a93b67r20y70š 2482249171

Odpoutat? A proč? V soukromí je to k ničemu, ale když odevzdávám projekt, tak chci, aby dotyční věděli, že to nedělal nějaký neumětel, ale člověk vzdělaný v oboru.

Kdybyste ležel v nemocnici, na operačním sále, chtěl byste, aby Vás operoval nějaký medik, nebo profesor z oboru, který má za svůj život množství zkušeností? Já bych se o tituly a vzdělání v tomto případě zajímal.

Pokud budu chtít postavit most a spočítat konstrukci na různé momenty a síly, najdu si nějakého inženýra, ne nějakého nevzdělance.

+1/0
6.8.2015 16:04

O24n92d17r94a 67P62e84š66e38k 4448983160457

No a to je přesně ono. Vy myslíte, že když projekt podepíše Ing, tak je ten projekt v pořádku že? Normálně by člověk řekl, že ano, jenže....

Vím o spoustě projektů, které chodí do jedné firmy (z jiné firmy) a jsou naprosto k ničemu! A o kvalitě oprav těch projektů a kvalitě dané firmy vůbec  (té kam ty hloupé projekty chodí a musí se předělávat) svědčí to, že si jí všichni v oboru velmi váží i vzhledem k tomu, že je to malá firma. Přesto její výtvory stojí a fungují dodnes některé už dvacet i více let a to prosím od "debilů" bez titulu, mezitím co výtvory jiné firmy plné inženýrů se co dva roky opravují. To je to o čem mluvím. Já nevylučuji, že Ing nemůže být chytrý člověk, ale ten titul sám o sobě to zkrátka nezaručuje. 

A pokud mi někdo řekne, že byl u toho a toho medika a odvedl super práci, tak k němu klidně půjdu. 

A opakuji, že jediné na co mířím je, aby lidé přestali slepě věřit titulům a víc se zajímali o ty lidi jako takové.

0/0
6.8.2015 16:14
Foto

B71r12o24n14i16s33l55a78v 53G66a58b28r40y29š 2652959351

Mám kamaráda, který se zajímá o dopravu. Já jsem vystudoval dopravní inženýrství a jsem krůček před doktorátem z oboru. Neřekl bych, že tomu rozumím tak jako řidič nebo dispečer s 30letou praxí, ale rozhodně můžu říct, že ovládám prostředky a nástroje, kterým můžu tomu dispečerovi usnadnit práci a dokážu objasnit situace, nad kterými člověk tápe nebo by jej nenapadly, protože myslím ve více souvislostech a ve více rovinách.

Ten kamarád mě nedávno požádal o to, abych mu udělal oběhy vozidel. Jenže na to šel strašně složitým způsobem. Jako bývalý posluchač přednášek o operačním výzkumu a teorii grafů (což se na střední škole určitě neučí), jsem mu dokázal poradit. Na střední škole se ani nenaučíte, jak seřídit zelenou vlnu podle signálního plánu.

Nemyslím si, že jsem promrhal osm let. Svého titulu si vážím a na doktorském studiu jsem si znalosti ještě více prohloubil.

Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že každý inženýr nemusí být chytrý. Náš dům např. stavěl výborný zedník, ke kterému mám úctu a obdiv.

0/0
6.8.2015 16:55

O62n36d33r19a 34P49e43š42e92k 4258533570187

Ne ne ne, to není o promrhání 8 let vy jste tam šel, protože jste to chtěl vědět a zajímalo Vás to a evidentně Vás to i baví a to je jen a jen správně. Já jen řikám, že dnes je čím dál větší praxe - "naštěstí" se to častěji děje mimo technické obory- kde absolventi jsou inženýři/magistři a jsou spokojení, že si to mohou napsat před jméno a to taky bylo jediné, o co jim šlo. Ale poté se k nim přistupuje, jako k těm, co to baví a zajímají se o to, což mi prostě vadí.

0/0
6.8.2015 17:06
Foto

B31r68o97n49i74s57l95a17v 55G44a18b82r67y23š 2632379181

To jste měl napsat rovnou, že nejde o technické obory ;-D. Já už o ničem jiném totiž ani nepřemýšlím. Třeba filozofy za vzdělané moc nepovažuju. Nechápu totiž, kdo může v diplomce pitvat Havlovy Dopisy Olze nebo jiné ptákoviny. Taky nerozumím tomu, jak někdo může mít titul z pohádek - ThDr.

0/0
6.8.2015 17:13

K43a54r46e72l 48V73o53v18e47s 1924898632729

Kdybyste poctive vystudoval vysokou skolu, tak by dnes z vas byl nejvetsi zastance titulu ;-).

Kdyz budete delat 30 let sestricku u zubare, tak z vas bude mnohem kvalitnejsi zubar ? Zkusenosti budete mit bohate !

0/0
6.8.2015 22:23

O90n62d63r10a 19P50e96š71e30k 4258303760667

Můžu se zeptat, co Vás napadne jako první když k Vám přijde se ucházet o místo člověk co má před jménem Bc. ?

0/0
6.8.2015 22:37
Foto

P28a77v74e26l 66Č74e28r38n87í44k 1238635830940

Co vas napadne jako prvni kdyz k vam prijde clovek, ktery nema ani to Bc. ? ;-)

0/0
6.8.2015 23:56
Foto

P59a75v30e48l 57Č24e64r79n45í91k 1148595630270

Dovedu si predstavit, ze dotycny studoval jinde a skola mu pak kredity uznala. Takze na te dane skole vlastne studoval kratsi dobu a presto mel vsechny potrebne predmety splnene.

Ale  v pripade opsane skolni prace mi to moc nevoni.

+1/0
6.8.2015 15:00

R67o45s82t26i56s27l95a86v 88C69a27h73a 6963967717341

Tak za dva mesice lze teoreticky, opakuji teoreticky slozit vsechny zkousky a zapocty.

Nicmene je opravdu zajimave, ze to nejaka skola umoznovala. Jak si mohl jeden student zapsat tolik veci v podstate na jeden semestr (na vice semestru se predmety snad ani nezapisuji).

Castecne soudci rozumim - pokud mu to skola umoznila a pokud se neprokazalo, ze zkousky neslozil, pak zakonne povinosti splnil, i kdyz je to naprosto absurdni. Problem soudu je, ze pokud se nezjisti, ze uvadene duvody odebrani titulu jsou v souladu se zakonem, tak mu asi nic jineho nezbyva. A jediny rozumny duvod, ktery pri soucasnem VS zakone lze brat jako relevantni muze byt, ze zkousky neabsolvoval.

Vyplyva to z principu pravniho statu: clovek muze delat vse, co zakon nezakazuje, stat nemuze delat nic, co zakon nepovoluje.

Je to bohuzel tak, v mnoha pripadech je to zoufale, ale je to bohuzel porad lepsi, nez kdyby si stat mohl delat cokoliv.

Diky medializaci pripadu lze jen doufat, ze tito "pravnici" v budoucnu nikoho neposkodi.

0/0
6.8.2015 14:53

J75i64r94i 86B23e75c70v49a10r 7372189146

Bohužel, ten výrok soudu opět ukazuje, že v ČR je možné opravdu vše! Klidně si můžeme dát inzeráty v Evropě i Americe: "Vysokoškolský titul za 2 měsíce? Říkáte nemožné? Přijeďte do ČR -země neomezených možností!"

+2/0
6.8.2015 12:31

B22o93h80u73m70í68r 74Š69i76m77e80k 3671480414784

Akademické svobody mají i svoji odpovědnost!

Upíráme akademické svobody vysokým školám a tím ztrácejí i odpovědnost za kvalitu svých absolventů. Škoda. Karlova universita měla ve světě svůj veliký kredit.

Pro mne je tu ještě jedna otřesná paralela. Komunisti takto rozdávali dělníkům akademické tituly, aby odsuzovali nepohodlné občany země v zájmu komunistického internacionalismu. Komu mají sloužit naši noví rychlokvašení právníci?

+3/0
6.8.2015 10:36

M43i58r87o95s90l82a47v 30B79á82r97t32a 8794320160547

Obávám se, že KU nikdy ve světě velký kredit neměla. Možná kdysi dávno. A je tam velké množství fakult a nelze všechny hodnotit stejně. Určitě má jinou úroveň matfyz nebo lékařská fakulta než fakulta nějakých sociálních studií, studium antropologie komiksu, apod.

Nevím, jak je to s upíráním akademických svobod VŠ, ale určitě se jim neupírají velkorysé státní dotace na studenta. Což je obrovská chyba, protože pak může studovat každý bez ohledu na schopnosti a na potřeby společnosti

Možná, že komunisti rozdávali tituly dělníkům, ale určitě ne na technických školách. Tam by se odborná nezpůsobilost hodně rychle poznala. Spíš byl problém v tom, že často nemohl z kádrových důvodů studovat i ten mimořádně schopný (třeba se ani nedostal na střední školu).

Když se ani v praxi nepozná, že někdo vystudoval určitou VŠ, tak je taková vysoká škola zbytečná a měla by se zavřít. Ovšem, to byste, pane diskutére, jistě považoval za omezování akademických svobod, že?

+1/0
6.8.2015 12:04

B17o27h68u78m84í56r 33Š92i32m36e12k 3581150864274

Ad 1. Kvalita absolventů lékařských fakult na KU je uznávána v Evropě a leckde ve světě, že naši lékaři nepotřebují nostrifikace.

Ad 2. O velkorysých dotacích vysokým školám nic nevím. Pokud budeš chtít, aby si studenti medicíny hradili svá studia, nebudeš mít v této zemi kvalitní lékaře. To by byla rozhodně větší chyba.

Ad 3. O udělování JUDr některým dělníkům za komunistů není pochyb. Odborná nezpůsobilost byla záměrná. A že komunisti bránili vzdělání občanů z třídních důvodů, ví dnes už snad každý.

Ad 4. Akademické svobody brání vměšování se především nerozumným politikům. Za komunistů nám chyběly a tak komunisti si mohli jmenovat profesorem koho chtěli za třídní zásluhy i na lékařských fakultách a marně jsme se proti tomu stavěli. Dnes se snaží akademické svobody omezovat Miloš Zeman a před ním Václav Klaus. Stačí připomenout nedávné neoprávněné vměšování se politiků do jmenování profesorů.

0/0
6.8.2015 12:39

M16i55r36o39s69l65a77v 29B17á31r20t42a 8534890840757

Ad 1 - Vždyť také říkám, že úroveň různých fakult je různá. Ale konkrétně - i u některých našich lékařů se divím, jak mohli vystudovat (vlastní i manželčina zkušenost).

Ad 2 - U užitečných škol bych určitě školné nevyžadoval. Jiná otázka je, když se takový lékař rozhodne odejít do ciziny. Tak to by podle mého názoru měl tady deponovat nějakou rozumnou částku, blížící se částce, za kterou on zdarma (vlastně za peníze daňových poplatníků) vystudoval, a po návratu by se mu vrátila.

Ad 3 - Máte pravdu, ale je to doba už dávno minulá. Nynější generace spíš zajímá to, co se děje nyní. Konkrétně - udělování JUDr. a jiných titulů v kecacích disciplínách (některé filosofické obory, ekonomické pavědy apod.) bez vlastní námahy vlastně stále pokračuje. 

Ad 4 - Požadovat, aby se ze státního rozpočtu neplatily školy, které společnost vůbec nepotřebuje (anebo v mnohem menší míře), je přece rozumné (bohuže, žádný takový návrh v politice nezazněl). To není žádné omezování akademických svobod. Když chce někdo studovat ptákoviny, tak ať si je studuje, ale za vlastní peníze. Ke jmenování profesorů a jiných funkcionářů VŠ se nechci vyjadřovat. Ale určitě by za jejich jmenováním měla stát jen odborná hlediska a ne hlediska politická nebo oblíbenost či neoblíbenost.

0/0
6.8.2015 13:07

B46o95h55u73m22í41r 23Š20i64m73e41k 3721960604214

Ad 2) Trochu mi to připomíná, že jsem studoval za dělnické peníze... Myslím, že by bylo moudřejší lékaře adekvátně zaplatit, aby neutíkali, než po nich požadovat školné. Při praxi v Německu mu na zaplacení potenciálně určené platby za studium stačí plat za pár měsíců práce.

Ad 3+4) Společnost na naše zhodnocení potřebnosti studia asi čekat nebude.

0/0
6.8.2015 13:35

M27i30r77o21s15l73a75v 79B24á46r60t89a 8584770340237

Pořád se mluví o platech lékařů. Já jim přeji vysoké platy. Ale ještě víc si vážím třeba biochemiků, genetiků, matematiků, fyziků, elektroniků apod., kteří vynalézají všechny ty léky a konstruují přístroje. O nich se prakticky nemluví. Slávu slízne doktor, který vám jen něco píchne do zadku ze seznamu léků nebo vás třeba prostrčí tomografem.

0/0
6.8.2015 14:14

Z60d77e45n26ě81k 67U89n70g41r42á94d 5251597115143

Měli by si zaplatit studium, jestliže nevydrží po studiu pracovat v ČR 10 let. ......

0/0
6.8.2015 21:43

B87o43h34u59m30í36r 68Š17i64m41e31k 3781930964944

Vždyť se sem většinou vrací!

0/0
8.8.2015 21:25

Z62d29e15n94ě17k 58U46n81g74r10á48d 5191307435423

To je dobře, ale nemusí. ...

0/0
8.8.2015 22:10

J43i83ř98í 85M59o84t70e43j98l63e39k 3511762183272

Dva měsíce je málo, s tím, že by napsal slušnou práci. Nicméně co kdyby dotyčný udělal všechny předepsané zloušky aniž by školu navštěvoval? prostě se to naučil sám a škola ho jen přezkoušela (nemyslím tím žádnou fixl školu včera vzniklou, ani jednoho zkoušejícího u něhož záleží i na to jak se dotyčný vyspal, v jakém rozpoložení je jeho manželka či jak se mu líbí zkoušený, ale anonymní zkoušku hodnocenou více hodnotiteli), pak by to mohl zvládnout za kratší dobu než je doba běžného studia. Pravda musel by být velmi schopný.

+1/0
6.8.2015 10:00

B36o67h91u47m44í10r 62Š39i95m19e79k 3841860764554

Vysoká škola má stát na akademických svobodách a odpovědnosti za kvalitu absolventů!

Bohužel, dnešnímu člověku není nic svaté, ani svoboda, ani odpovědnost.

0/−1
6.8.2015 10:39

M35i30r97o44s97l88a45v 19B97á18r13t44a 8444600170947

Nezlobte se, ale nedovedu si představit, že by někdo absolvoval lékařskou fakultu nebo fakultu technické a jaderné fyziky (dřívější název) za nějakou kratší dobu. Spíš si tu dobu studenti prodlužují.

Ale máte pravdu, u těch kecacích škol by to šlo, tam se to nepozná.

+2/0
6.8.2015 12:09

J16i40ř97í 90M31o82t61e50j93l97e83k 3461562623752

Samozřejmě existují obory, které se moc zkrítit nepodaří, nicméně nevím jak souvisí délka studia s nabytými vědomostmi a proč by je měl student získávat jen a pouze ve škole. Co jsou to kecací školy a proč by se něco mělo poznat nechápu, ale asi to souvisí s tím, že vědomosti se musí získávat ve škole po určitou dobu. Naopak vědomosti se musí získávat efektivně a je celkem jedno za jakou dobu nějakou "jednotku vědění" získáte a hlavně nesmí být odtrženy od praxe.

0/0
6.8.2015 13:39

M89i58r22o86s83l25a55v 20B81á37r77t56a 8374460910597

Domnívám se, že třeba znalosti ze společenskovědních oborů (ty jsou právě označovány za ty "kecací") jako jsou práva, ekonomie, filosofie (snad s výjimkou studia cizích jazyků) apod. lze víceméně získat doma na gauči (čímž asi lze nějaký ročník ušetřit) na rozdíl od studia technických věd, kde je v rámci i jednoho studijního oboru vyučováno mnoho disciplin. A práci v laboratořích asi těžko nahradíte ležením v posteli. To řazení disciplín je logické, navazují jedna na druhou a v podstatě studium nelze zkrátit. Samozřejmě, každý by si měl rozšiřovat znalosti i z pramenů mimo školu. To je ale celoživotní proces.

0/0
6.8.2015 14:03

J94i60ř57í 72M88o80t45e56j43l98e25k 3811562933462

Ekonomie není rozhodně kecací předmět a matematiky je v ní stejně jako v technických oborech a na stejné úrovni, žádné kupecké počty. I při řetězení disciplín lze krátit, samozřejmě to vyžaduje perfektní timemanagement. To že se člověk sebevzdělává stále je samozřejmé, či spíš mělo by být, ale poukazují na to jen doktoři, že oni musí.

0/0
6.8.2015 16:18

M35i61r60o49s68l53a12v 94B18á32r24t51a 8804480540837

To jste mě rozesmál: "matematiky je v ní stejně jako v technických oborech a na stejné úrovni".  Asi jste dělal ekonomii, že?  S matematikou z ekonomky bych opravdu nikam nedošel. Měl jsem možnost pracovat v obou oborech (právě v matematickém oboru), takže mohu celkem dobře porovnávat. A s perfektním timemanagementem můžete uspět tak akorát v těch kecacích oborech (ale možná, že jsou teď osnovy na technice snazší, aby ji mohl vystudovat větší počet studentů).

Abych Vás uklidnil - já bych ekonomku nikdy nedokázal vystudovat, protože je mi tento obor zcela protivný. Ne každý má na ekonomii žaludek. Absolventi jsou sice dobře placení, ale rychle nahraditelní, což se o dobrých inženýrech nedá říci. Ale samozřejmě - i dobrý ekonom je velkým přínosem. Jen mám takový pocit, že ti ekonomové, kteří se vyskytují (nejen) v politice, jsou spíš ambiciózní než dobří.

Ale už končím - hezké odpoledne.

0/0
6.8.2015 16:58

J93i65ř61í 91M86o61t11e27j26l69e41k 3501362813562

je vidět, že se orientujete jen na tuzemsko. S naší ekonomkou, alespoň tou před 35 roky, bych asi o matematice nemluvil. Dnes se to možná už změnilo i tady. Jaké jsou zde dnes osnovy vskutku nevím.

0/0
6.8.2015 17:09

Z94d10e80n82ě19k 12U84n40g20r36á16d 5551777795573

Svět produkuje každý rok statisíce ekonomů. Díky jejich odbornosti jsou všechny státy zadlužené. Podnikatelé často bez vyššího vzdělání jsou v plusu. .....

0/0
6.8.2015 21:48

J31i15r61i 59B69e97c61v37a83r 7422749986

Poslední věta "Pravda musel by být velmi schopný" ale zároveň vylučuje 99% všech, kteří tyto "rychloškoly" absolvovali!!

+2/0
6.8.2015 12:28

M47i50r37o42s63l67a95v 42B93á85r47t73a 8104840630767

Pan Motejlek asi neměl na mysli velkou schopnost odbornou v nějakém oboru, který je potřebný a kde je úroveň kontrolovatelná. Asi měl na mysli velké schopnosti společenskovědní a politické.

0/0
6.8.2015 12:34

J61i75ř35í 94M71o48t88e82j29l31e29k 3951342123282

Ona ani žádná škola u nás nesplní konec té závorky. Takže to máme jedno.

0/0
6.8.2015 13:27

V54l34a69d19i40m71í84r 78Š23t24ě22r60b87a 2202751222957

Čirou náhodou někdo neověřil, kde školu absolvoval soudce???;-)

+2/0
6.8.2015 9:34



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.