Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Představte si, že by úřady dali cikánské rodině část bytu. Nebo jim dá ten byt 4. kategorie ve kterém jsem za komunistů bydlel s rodiči a teplou vodu jsem si ohřívali na kamnech, tekla je studená a pouze v koupelně. Odmítnou se tam nastěhovat. A přiběhne plno "sluníčkářů" a začnou říkat, že musí mít teplou vodu , atd.

0 0
možnosti

bez zaměstnání a s minimální mzou a jí podobnou s etěžko může někdo odstěhovat. Autorko, potřebujete v tomto rozum.

0 0
možnosti
Foto

Jenže on existuje i život mimo Prágl... Vezmu svůj konkrétní příklad. Ve dvaceti jsem nastoupila do zaměstnání za 12.000 čistého. Zkuste si najít v Karlových Varech pronájem 1+1 za méně než za 8.000 (a rovnou zapomeňte, že seženete v našem kraji lépe placenou práci. Leda tak s kopýtky do široka...). Je fakt, že když si najedete partnera, dá se to zmáknout a je to na pohodu, ale zase je asi dost hloupé spoléhat se na partnera, který tady jeden den je, druhý být nemusí... Taky nevím, jestli k vám dorazila informace o tom, že ten, kdo vám pronajme byt chce kauci. Většinou ve výši 2-3 měsíčních nájmů. Jo, když mi bylo dvacet, fakt jsem kupodivu neměla plonkových 24.000,- . Když jsem si nějaký peníze našetřila, tak jsem je vrazila do řidičáku. Do svého prvního pronajatého bytu jsem se stěhovala, když mi bylo 25. A řeknu vám: zaplatit poplatek realitce 8.000 + měsíční nájem jako kauci + nájem není fakt sranda. Máte ve dvaceti 25.000? To jste šťastná žena, protože dneska dělá většině lidem problém i výdaj 5.000, se kterým nepočítali. Takže vítejte v realitě.

2 0
možnosti
Foto

Milá Alžběto, kupodivu vím že existuje život mimo Prágl ;-), taky jsem takový žila. A dokonce vím že se platí kauce - také jsem platila. Nicméně také vím že se dá pronajímat bez realitky - také tak aktuálně již dlouho pronajímám. Tudíž znám pohled z obou stran a dokonce i mimo ten Prágl. A kauce? Když rodiče prý našetří dítěti, podle údajů výzkumu v průměru 130 tis. tak se dá z toho kauce zaplatit. Kauce je totiž v 90% vratná. A když není našetřeno, obvykle ti rodiče i půjčí, pokud dítě skutečně chce se osamostatnit. Nebo kauci si dohodnout rozloženou do více splátek (tak to dělám občas já). Prostě žiju v realitě ;-)

0 0
možnosti

Milá dámo, moc toho o té historii asi nevíte, ale nevyčítám vám to, jste mladá. Nikdo nemusel být chudák bez bytu, kdo měl šikovné ruce a chtěl dělat, tak si postavil svůj dům. V roce 1969 jsem začal stavět a v roce 1972 jsme se stěhovali do svého, postavil jsem dům který má osm místností a představte si to: když jsem začal stavět bylo mi 22 let. Půjčil jsem si 80 tisíc, od zaměstnavatele jsem dostal nenávratnou půjčku ve výši 25 tisíc a od státu jsem dostal 30 tisíc a ještě 16 tisíc za včasné dokončení dvou bytových jednotek. Těch 80 tisíc jsem splatil za osm let a ani jsme to nepocítili. Dům má dnes hodnotu přes pět milionů korun. To jenom k tomu, že kdo nebyl líný, je ve svém a to platí i dnes.

1 2
možnosti

P46a61v16e85l 24K24u90l85a

16. 10. 2015 5:02

"Nikdo nemusel být chudák bez bytu" - lžete

2 1
možnosti

Přesně, jak píšete, paní autorko s těmi "důvody-způsoby". Každá situace nesla své, v každé situaci byly důvody pro a proti. Když se chce, všechno jde. R^

2 0
možnosti

I já jsem si dovolila napodobit pana prezidenta, začetla se do článku s poutavým názvem...a nestačila jsem se divit! Je to tak jak píšeš, dnešní mladí si jen hledají důvody. Sice jsem odešla z rodinného bytu až kolem dvacítky, ale odešla a už se nevrátila. Bydlela jsem v podnájmech, prádlo si prala v ruce v umyvadle a jedla to, na co zbyly peníze. A postupně se stavěla na vlastní nohy. Jde to!:-)

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS