Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Niki, krásný článek. Opravdu jsi me vzala za srdce - NY je totiž i můj sen :) A vim, ze se splní :) Tak ještě jednou díky moc za krásně a sugestivně napsaný blog :)

0 0
možnosti

Niki, to je paráda!! ;-)R^

To seš ráda, že ses vdala, co? ;-D;-):-P

0 0
možnosti
MP

Fajn.Tak teď už k obrazu světa chybí patrně jenom poznání Dolních Bukviček..Jo a rada.Přehrejte si na na Youtube píseň New York- New York ! s Lizou Minelli. To Vás dostane...

0 0
možnosti
PH

Se přiznám, taky je můj sen. A taky se splní. Vám díky za inspiraci.

0 0
možnosti
LK

Krásné fotky a hezký blog. Vzala jsi mě na skok do NY, úplně jsem cítila vůni toho kafe, jídla, města... Díky za to.

Já měla tři velké sny, všechny jsem si už splnila. Užít si operu v La Scala, pobýt aspoň pár dnů v San Franciscu a procházet se po Golden Gate a hlavně Řím, kam se opakovaně vracím. Je čas na nový sen, tak se možná nechám inspirovat.

Přeji Ti spoustu splněných přání. :)

1 0
možnosti
IL

I66v52a31n47a 76L59a34n40c41e

11. 2. 2019 15:39

Moc krásný článek. N.Y. mě neláká, ale ráda jsem se s vámi podělila o krásné zážitky. N.Y. je hrozný blázinec, možná kdybych byla mladší...? R^R^R^ Kama

1 0
možnosti

Moc hezký blog. Slovem i fotkama.

Tak ať vám to letošní pokračování vyjde stejně dobře.

Bohužel jsem v NY nebyla, ale určitě bych ho byla ráda navštívila (nebyla možnost). Nejspíš by se mi líbil, stejně jako vám:-)

2 0
možnosti
MV

splneny sny! to je nejvic

ja zazil NY jeste s dvojcatama, uzil jsem si ho do syta a patrim k tem, co tam uz podruhy nemusej

ale chapu ty, co se radi vracej

kazdej to mame jinak

preju samy fajnovy vylety a dalsi plneni snu, Nikol!

4 0
možnosti
Foto

Pěkné si splnit sen a ještě se o něj podělit. R^

4 0
možnosti
VF

...a s takovým nadšenímR^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 161
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2245x
Kavárenská povalečka, vážně i nevážně.